Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Χρόνια πολλά μάνα, μητέρα, μαμά, μανούλα μου... Όπως κι αν σε πω, είσαι μοναδική για μένα!


Μαμά σε αγαπώ πολύ. Χρόνια πολλά!
Με πάρα πολλή αγάπη
Άννα



Χρόνια πολλά μαμά. Να ξέρεις ότι πάντα θα σ' αγαπώ όπως κι εσύ εμένα.
Νικηφόρος



Χρόνια πολλά μαμά! Σε αγαπώ πάρα πολύ!
Σοφία



Στην καλύτερη μαμά του κόσμου με πολλή πολλή πολλή πολλή αγάπη!
Ο γιος σου
Φοίβος



Μαμάκα μου, σε αγαπώ πάρα πολύ και σου εύχομαι ολόψυχα, χρόνια πολλά και να είσαι πάντα ευτυχισμένη!
Με όλη μου την αγάπη
Σοφία



Μαμά σου εύχομαι χρόνια πολλά!
Θοδωρής



Χρόνια πολλά μαμά! Είσαι η καλύτερη του κόσμου!
Λορέλα



Μαμά χρόνια πολλά!
Χρήστος



Χρόνια πολλά μανούλα μου! Σ' αγαπώ πολύ!
Μάρω



Χρόνια πολλά μαμά!!! Σε αγαπώ πολύ και θέλω να είσαι πάντα καλά!!!
Δήμητρα



Χρόνια πολλά μανούλα!
Με αγάπη
Ειρηνούλα



Απίθανη μανούλα μου χρόνια πολλά!
Αλεξία



Μανούλα μου καλή σ' ευχαριστώ πολύ
θα σου χρωστάω σ' όλη μου τη ζωή!
Παναγιώτης



Χρόνια πολλά μαμά!!! Είσαι η καλύτερη του κόσμου!!!
Με αγάπη η κόρη σου
Στέφανι



Μανούλα μου Χρόνια Πολλά, να είσαι πάντα ευτυχισμένη.
Σ΄ ευχαριστώ για ΟΛΑ…
Μαρίλια



Στην καλύτερη μανούλα του κόσμου, για τη γιορτή της μητέρας, χρόνια πολλά!
Με αγάπη
Χρήστος



Μαμά σ' ευχαριστώ πολύ για όλα αυτά που μου έμαθες!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Άννα



Χρόνια πολλά μαμά μου καλή που έχεις τόση υπομονή να με φροντίζεις, να με αγαπάς και πάντα κοντά σου να με κρατάς με αγκαλίτσες και φιλάκια. Άμα χτυπήσω λιγουλάκι, εσύ με τις βοήθειές σου με κρατάς!


Μαμά είσαι η καλύτερη του κόσμου!
Κυριάκος



Μάνα είναι μόνο μία!


Μαμά μου σ' αγαπώ και σ' ευχαριστώ για τη φροντίδα και την υπομονή που έχεις κάνει... Ευχαριστώ για την καρδιά σου την καλή!!!



Χρόνια πολλά στις μητέρες όλου του κόσμου! Μακάρι να καμαρώνουν τα παιδιά τους, όπως τα ονειρεύτηκαν, ζώντας πάντα σε καιρούς ειρηνικούς και χρόνους ευτυχισμένους!

Παιδιά, είθε οι φωτογραφίες της ζωής σας να είναι πάντα τέτοιες! Ο κόσμος σας να είναι μια μητρική αγκαλιά, που θα σας χαρίζει ασφάλεια και απέραντη, ανιδιοτελή αγάπη! Μοναδική προϋπόθεση αλλά και εγγύηση της αληθινής ευτυχίας!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες τις ΜΑΝΟΥΛΕΣ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και σε εσάς κα Μαριάννα να σας χαίρονται τα παιδάκια σας.
΄Ηταν συγκινητική η ιδέα σας.
Σ' ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ ΦΟΙΒΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΑΣΚΑΛΑ-ΜΑΜΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΘΟΔΩΡΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Δασκάλα-μαμά,να είσαι καλά και να πλουτίζεις τις καρδιές και τις ψυχές των παιδιών μας, όπως βοήθησες να γίνει σήμερα για τις δικές μας!!!
...μια μαμά που συγκινήθηκε πολύ!!!